1 / 4

Nina Bratfalean, BMW Group: Manualele lui Philip Kotler au fost painea si apa noastra

“La inceputul studiilor mele de marketing, la facultate, manualele lui Philip Kotler (asa devenisera) au fost painea si apa noastra. De acolo stiu cum e cu cei 4P…A fost si este un indrumar si o referinta pentru toti marketerii. Asa cum la schi, de exemplu, inveti intai pozitia corecta a picioarelor si a trupului, tot asa, in marketing, il citesti intai pe Philip Kotler. Cel mai nou, din articolele lui Philip Kotler publicate in <<Journal of Marketing>> (recomand abonare la site si/ sau newsletter) am invatat despre marketingul pe care il fac insisi cumparatorii. Nu doar noi, vanzatorii, facem marketing asiduu. Interesant este cum ne contureaza actiunile de marketing chiar cumparatorii”, spune Nina Bratfalean, directorul de marketing al producatorului auto BMW Group Romania.

Managerul adauga ca unul dintre cele mai importante principii prezentate de Philip Kotler in scrierile sale sunt cele despre marketingul social.

“Nu cel al retelelor sociale, ci acela care priveste cauzele caritabile, marketarea unui stil de viata, campaniile de educare. Principiile lui se aplica peste tot. Este general valabil la peste patru decenii aproape de cand le-a emis”, spune Blatfarean.

Ce l-ar intreba directorul de marketing al BMW pe fondatorului marketingului daca l-ar intalni?

“Vreau sa ii ascult perspectiva asupra internationalizarii unui brand prin intermediul new media, de exemplu. Cum ar face el, precis, planul de marketing (pana in cel mai mic detaliu). Cum ar eficientiza costurile si in ce directii ar merge”, afirma oficialul producatorului auto.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri