O schimbare minora, dar despre care specialistii spun ca era binevenita.
Nivea
Brandul de ingrijire a pielii si-a schimbat logo-ul inspirandu-se de la cel mai cunoscut produs: faimoasa crema ambalata in cutie albastra.
Dow Jones
Dow Jones, editorul cotidianului financiar The Wall Street Journal, a trecut printr-o schimbare de imagine anul trecut, decizia rebrandingului fiind luata chiar de Rupert Murdoch, mogulul media care detine compania.
Spotify
Serviciul de continut muzical Spotify a renuntat la liniile negre si a adoptat o imagine mai "curata", dar fara a renunta la specificul amuzant.
Si Instagram a trecut printr-o schimbare vizuala in 2013...iar noul logo pare ca vrea sa evidentieze ca aplicatia foto face acum parte din familia Facebook.
Noul logo este mai clar si mai direct. De asemenea, compania a renuntat la linia alba din partea de jos a patratului albastru.
Motorola
Motorola a fost cumparata de catre Google pentru 12,5 miliarde de dolari, iar anul trecut compania a trecut printr-un rebranding in care identitatea sa a devenit mult mai colorata...tocmai pentru a marca aceasta schimbare din istoria producatorului de telefoane.