Mana dreapta

Oamenii sunt atrasi de mana dreapta. Publicitarii pun adesea obiecte in mana dreapta a actorilor din reclame.

Sursa foto: Mana, Shutterstock.com

Importanta culorilor

Culorile sunt deosebit de importante in reclame. Albastru releva increderea, rosu – entuziasm, verde – prospetime.

Sursa foto: Culoare, Shutterstock.com

Locul cuvintelor si a imaginilor

Locul cuvintelor si a imaginilor

Modul in care sunt plasate cuvintele si imaginile conteaza. Privirea este atrasa de reclama in momentul in care imaginile sunt pe partea stanga, iar textul pe partea dreapta.

Sursa foto: H&M

Fara margini ascutite

Privirea este atrasa de imaginile cu margini rotunjite. Acest aspect se aplica in special la produsele promovate in reclame, intrucat marginile ascutite ii determina pe oameni sa se gandeasca la lucrurile negative din viata.

Sursa foto: Apple, Shutterstock.com

Pupile mari

Pupile mari

Chipurile care apar in reclame au de regula pupilele marite, designerii ajustandu-le de cele mai multe ori in reclamele print.

Sursa foto: Avon.ro