Women Need To Be Seen As Equal - 2013

Women Need To Be Seen As Equal - 2013

O campanie semnata de UN Women care utilizeaza motorul de cautare Google pentru a ilustra cat de extins este fenomenul misoginiei.

Sursa foto: UN Women

"Your skin color shouldnt dictate your future" (Franta, 2013)

Liga Internationala impotriva Rasismului si Antiseminitismului a realizat acest print pentru a ilustra rasismul.

Sursa foto: Licra

"Think of Both Sides" (Rusia, 2013)

"Think of Both Sides" (Rusia, 2013)

Ekburg.ru trage un semnal de alarma cu privire la neatentia la volan.

Sursa foto: Coloribus.com

"Liking isn't helping" (Singapore, 2013)

"Liking isn't helping" (Singapore, 2013)

Crisis Relief Singapore a castigat cu aceasta campanie premiul cel mare la festivalul de publicitate de la Cannes, o aluzie la faptul ca oferind un simplu Like pe o retea de socializare nu ajuti o cauza disperata.

Sursa foto: Crisis Relief Singapore

"School" (Thailanda, 2010)

"School" (Thailanda, 2010)

Prachachat Newspaper avertizeaza cu privire la rolul presei in asigurarea transparentei.

Sursa foto: Coloribus.com

"Smoking is being a slave to tobacco" (Franta, 2010)

"Smoking is being a slave to tobacco" (Franta, 2010)

Asociatia Drepturilor Nefumatorilor a atras multe critici pentru aceasta campanie anti-fumat.

Sursa foto: Droits des Non Fumeurs

"Don't Cut a Dream" (Italia, 2009)

"Don't Cut a Dream" (Italia, 2009)

Mettiamocilatesta.it a folosit un Mos Craciun decapitat pentru a indemna companiile sa continue sa aloce bani pentru publicitate.

Sursa foto: Mettiamocilatesta.it

"Seal" (Franta, 2005)

"Seal" (Franta, 2005)

Asociatia Humans for Animals trage un semnal de alarma cu privire la actele de cruzime asupra animalelor.

Sursa foto: Coloribus.com

"Fashion Junkie" (China, 2007)

"Fashion Junkie" (China, 2007)

Prin aceasta reclama producatorul de imbracaminte Sisley trage o linie subtire intre dependenta de droguri si moda.

Sursa foto: Sisley

"United Colors| (1980-1990)

"United Colors| (1980-1990)

Retailerul de imbracaminte Benetton a folosit in aceasta campanie o imagine in care activistul David Kirby moare, acesta suferind de SIDA.

Sursa foto: Benetton.com

Sursa foto: Reclame, Shutterstock.com