Women Need To Be Seen As Equal - 2013
O campanie semnata de UN Women care utilizeaza motorul de cautare Google pentru a ilustra cat de extins este fenomenul misoginiei.
Sursa foto: UN Women
"Your skin color shouldnt dictate your future" (Franta, 2013)
Liga Internationala impotriva Rasismului si Antiseminitismului a realizat acest print pentru a ilustra rasismul.
Sursa foto: Licra
"Think of Both Sides" (Rusia, 2013)
Ekburg.ru trage un semnal de alarma cu privire la neatentia la volan.
Sursa foto: Coloribus.com
"Liking isn't helping" (Singapore, 2013)
Crisis Relief Singapore a castigat cu aceasta campanie premiul cel mare la festivalul de publicitate de la Cannes, o aluzie la faptul ca oferind un simplu Like pe o retea de socializare nu ajuti o cauza disperata.
Sursa foto: Crisis Relief Singapore
"School" (Thailanda, 2010)
Prachachat Newspaper avertizeaza cu privire la rolul presei in asigurarea transparentei.
Sursa foto: Coloribus.com
"Smoking is being a slave to tobacco" (Franta, 2010)
Asociatia Drepturilor Nefumatorilor a atras multe critici pentru aceasta campanie anti-fumat.
Sursa foto: Droits des Non Fumeurs
"Don't Cut a Dream" (Italia, 2009)
Mettiamocilatesta.it a folosit un Mos Craciun decapitat pentru a indemna companiile sa continue sa aloce bani pentru publicitate.
Sursa foto: Mettiamocilatesta.it
"Seal" (Franta, 2005)
Asociatia Humans for Animals trage un semnal de alarma cu privire la actele de cruzime asupra animalelor.
Sursa foto: Coloribus.com
"Fashion Junkie" (China, 2007)
Prin aceasta reclama producatorul de imbracaminte Sisley trage o linie subtire intre dependenta de droguri si moda.
Sursa foto: Sisley
"United Colors| (1980-1990)
Retailerul de imbracaminte Benetton a folosit in aceasta campanie o imagine in care activistul David Kirby moare, acesta suferind de SIDA.
Sursa foto: Benetton.com
Sursa foto: Reclame, Shutterstock.com