Publicitatea in taxiuri
In New York-ul de acum cateva decenii, taxiurile galbene ce traversau in graba bulevardele au inceput sa poarte pe plafon reclamele diferitelor companii americane. Mesajele publicitare s-au extins treptat si spre interiorul masinilor, unde insotesc clientul pe durata intregii calatorii, intr-un mediu intim. Inconvenientul acestui tip de publicitate este ca nu poate fi masurata audienta decat aproximativ, fara sa existe o centralizare exacta, este de parere Angelo Dorobantu, director general al companiei Angelosoft Computers, care reprezinta firma de publicitate in taxiuri Taxi Advertising. Reclama in taxi are mai multe categorii de clienti, printre care agentii de turism, agentii imobiliare, localuri sau FMCG, deoarece persoanele care calatoresc cu taxiul provin din mai multe categorii sociale. Costul standard pentru publicitatea in taxi este de 10 Euro/tetiera/2 saptamani. In functie de numarul de masini si de durata, se pot acorda reduceri de pana la 50%.
Inapoi la articol