Aproape totul despre publicitatea neconventionala din Romania
Meciurile de fotbal atrag sute de mii de romani in fata televizoarelor. Pe langa pauzele publicitare, telespectatorii sunt targetati, pe tot parcursul transmisiunii, de mesajele expuse pe panourile publicitare de pe marginea stadioanelor. International Sport Management este compania care se ocupa, de peste zece ani, cu administrarea panourilor publicitare de pe diferite stadioane sportive din Romania. Potrivit lui Catalin Oprisan, Sales Manager al companiei, unul dintre avantajele acestui tip de publicitate este durata mare de expunere a mesajului publicitar. Un client poate dispune de 5 minute pe stadion, traduse in 3-4 minute pe 'sticla', spre deosebire de spotul TV de 30 de secunde, platit la suma de 5-6 ori mai mari, a declarat Oprisan. Alte avantaje sunt audientele mari ale programelor sportive si reluarea acestora in cadrul diferitelor emisiuni de analiza si a jurnalelor sportive. Cifra de afaceri a companiei este de ordinul milioanelor de euro, International Sport Management operand pe o piata fara concurenta in Europa de Sud-Est. Dupa achizitonarea in 2006 a unui sistem de leduri speed time, compania s-a aliniat, din punct de vedere tehnologic, jucatorilor din Occident. Pretul de afisare a unui mesaj publicitar pe stadion este de 5-6 ori mai mic decat cel al unui spot TV, cu o audienta medie, pe segmentul all urban, de 6-7%.
Inapoi la articol