1 / 21

BCR - Un brand care se mentine si sub austrieci

Chiar daca nu este o marca mai batrana decat capitalismul din Romania, BCR ramane unul din campionii brandurilor romanesti in ceea ce priveste notorietatea. Cu o istorie de 15 ani, BCR se mentine in topul marcilor romanesti. Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat ieri un nou logo, cea mai importanta schimbare fiind alaturarea literei S, simbol al bancilor de economii si al Erste Bank, acesta fiind un element comun tuturor subsidiarelor grupului Erste. Punctul de deasupra literei S de culoare rosie este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii. Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala ale grupului-mama. Numele bancii nu va fi schimbat, fiind considerat "un activ de mare valoare". BCR va lansa si o noua campanie de imagine, al carei mesaj va fi "gandim la fel". Aceasta schimbare face parte din programul de integrare si dezvoltare a BCR in grupul Erste, in valoare totala de 200 milioane euro, destinat finantarii costurilor de integrare si investitiilor din programul de integrare si dezvoltare. BCR va derula in acest an un program complex de integrare in grupul financiar Erste si de dezvoltare, care se va finaliza, in etape, pana la mijlocul anului 2008 si va contine un portofoliu de 40 de proiecte.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri