11 / 21

Braiconf - Marca vedeta din industria textila

Infiintata acum aproape 60 de ani, Braiconf a reusit sa se mentina liderul producatorilor de confectii usoare din Romania. Dupa 1990, Produse la Braila, camasile marca Braiconf sunt comercializare in strainatate sub eticheta unor giganti din industria modei, precum Versace, Armani sau Kenzo. Compania, care lucreaza in sistem lohn, este listat la categoria I a pietei Rasdaq, valoarea acestia fiind estimata la mai mult de 22 de milioane de lei. In prezent, societatea este detinuta de banca elvetiana de investitii Julius Baer, care detine 20% din actiuni. Compania braileana, care numara in portofoliul sau 5 magazine si 3 standuri in cele mai importante orase din Romania, are drept public-tinta segmentul masculin, carora li se adreseaza cele doua mari colectii ale sale, Sergio si Braiconf. Producatorul de camasi Braiconf Braila a afisat in in prima jumatate din 2007 un profit net de 358.400 lei, de circa doua ori mai mic decat in aceeasi perioada din 2006, din cauza aprecierii leului si a cresterii preturilor la utilitati. Anul trecut societatea a inregistrat pierderi de 882.000 lei, si a avut o cifra de afaceri de 45,51 milioane lei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri