20 / 20

Gerovital - renasterea din propria cenusa

Compania Farmec este un simbol al produselor cosmetice in Romania, dupa aproximativ 120 de ani de existenta ramanand liderul pietei de cosmetice romanesti. In 1945, compania producea 5 produse, iar in prezent portofoliul sau numara peste 400 de produse. Printre marcile de notorietate sunt Gerovital, Aslavital, Doina, Triumf si Nufar. Prin contributia profesorului doctor Ana Aslan, considerata "parintele geriatriei si gerontologiei", compania clujeana a devenit, in 1967, primul producator de creme si emulsii Gerovital, o gama de produse antirid. Conceptul Gerovital H3 a fost introdus, pentru prima data, in anul 1957, la Verona, in Italia, in cadrul celui de-al patrulea Congres International de Gerontologie. Tratamentul propus de Aslan se bucura de confirmarea celor mai proeminenti specialisti ai domeniului din toata lumea, astfel incat produsul devine o certitudine stiintifica, cu reale sanse de a lupta impotriva procesului de imbatranire. Despre produsul care i-a adus renumele la nivel mondial, merituosul erontolog obisnuia sa spuna: "Tratamentul meu este o solutie si Gerovital H3 nu este doar un tratament, ci si o filosofie si o speranta". La inceputul anului, oficialii companiei au anuntat ca vor deschide o reprezentanta in Budapesta, pana la sfarsitului lui 2008 fiind planificata inaugurarea altora doua in strainatate. Farmec preconizeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, comparativ cu 19 milioane de euro anul trecut si 17 milioane de euro in 2005.

Cele mai longevive 20 de branduri romanesti



Articole recomandate