3 / 7

Oportunistul

Oportunistul este un fan infocat al manelelor, care o tine din petrecere in petrecere, si nu vrea decat sa se distreze si sa faca bani. E atat de preocupat sa isi traiasca viata incat nu apuca niciodata sa se gandeasca la o eventuala cariera. Nu are o imagine clara despre viitorul lui, si nu stie decat ca va castiga bine.

Desi “oportunistul” isi doreste sa castige mult, el nu concepe sa se supuna unui efort sustinut. Vrea sa isi vada de distractie si de prieteni, si pentru asta stie ca trebuie sa fructifice toate oportunitatile, toate “combinatiile” care ii pot aduce bani. E pasionat de internet si tehnologie, mai ales ca astea ii permit sa fie in legatura permanenta cu “tovarasii”. Inca traieste din banii parintilor, pe care ii cheltuieste imediat, majoritatea ducandu-se pe distractie si pe haine.

Are brand-uri preferate, carora le ramane fidel mult timp, si care ii definesc personalitatea in fata celorlalti. Hainele spun multe despre un om, si mai ales cati bani are si ce poate. De aceea, pentru “oportunist” marcile sunt importante atat timp cat sunt si usor de recunoscut de catre ceilalti.

Publicitatea nu il intereseaza. Mai mult, il enerveaza. Despre brand-uri vorbeste cu prietenii, astfel isi formeaza parerea despre ele. Legatura “oportunistilor” cu brand-urile nu are, deci, prea multe de-a face cu publicitatea.

15.8% dintre tinerii romani se incadreaza in tipologia “oportunistilor”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri