1 / 6

Bilant la sase luni: 21 de televiziuni si investitii de 16 mil. euro

Cu toate acestea, piata de televiziune autohtona pare in continuare deschisa unor noi valuri de posturi, preponderent de nisa, televiziuni cu “pretentii” sustinute de investitii pe masura.

Un numar de 21 de televiziuni, dintre care mai mult de jumatate sunt posturi tematice, au primit de la Consiliul National al Audiovizualului (CNA), in primele sase luni ale anului 2008, licente audiovizuale prin satelit, atragand investitii totale de aproximativ 16 milioane de euro, pe baza datelor CNA centralizate de Wall Street.

Astfel, telespectatorii ar putea asista, pe parcursul acestui an sau in 2009, la o oferta promitatoare de transmisiuni sportive, programe pentru copii, muzica si informatii utilitare. Fiecare televiziune are un termen de un an si jumatate pentru a incepe transmisia, potrivit legislatiei audiovizuale.

Cat va mai dura aceasta migratie spre televiziunile de nisa? Unii specialisti acorda un termen de aproximativ doi ani, altii, din contra, spun ca oferta pentru acest tip de televiziuni nu se va epuiza repede, atata timp cat exista o audienta cu posibilitati financiare mai mari si exigente pe masura.

In prezent, activeaza pe piata media din Romania 234 de posturi TV cu emisie terestra, respectiv 96 de televiziuni cu emisie prin satelit, potrivit unei statistici CNA.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri