Intr-o economie normala, brandingul este “cireasa de pe tort”, asezata peste strategii de marketing si retete de comunicare. In vremuri de criza, cireasa este inlaturata prima, asta in cazul in care companiile nu renunta si la restul toppingului de comunicare. Insa marketingul ramane singurul element de diferentiere in vremuri de insecuritate economica, spune Bogdan Branzas, CEO si director de creatie Branzas Design.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri