1 / 4

Oriflame Romania: Online-ul, element important in comunicarea din 2009

Monica Tatoiu, managing director Cosmetics Oriflame Romania (foto), a declarat, pentru Wall-Street, ca pentru 2009 bugetele de promovare vor creste proportional cu cresterea vanzarilor, structura lor modificandu-se prin alocarea sumelor catre publicitatea pe site-urile cu trafic mare. 95% din vanzarile companiei sunt realizate online, potrivit lui Tatoiu.

“Bugetul de marketing si publicitate va fi corelat mai bine cu modelele de evaluare ale impactului mesajului in valoarea vanzarii. Se va diminua alocarea pe canale conventionale in favoarea canalelor neconventionale”, spune Monica Tatoiu.

Daca in 2008 cea mai mare parte a bugetului de promovare al Cosmetics Oriflame Romania a fost impartita “in mod egal” de televiziune si revistele glossy, Tatoiu precizeaza ca in 2009 compania se va orienta in special spre publicitatea online “corelata cu comunicarea educativa, mai mult decat cea informativa”.

“Produsul de well-being pe care il vom lansa la inceputul lui 2009 se adreseaza unui public informat, educat pentru care lumea virtuala este principalul canal de informare. Comunicarea online este mult mai vie, mai directa, necesita mai mult dinamism si creativitate, trebuie mai bine personalizata dar beneficiile sunt pe masura”, declara Monica Tatoiu.

In ceea ce priveste posibilele efecte ale crizei financiare asupra bugetelor de marketing ale companiei, Tatoiu crede ca, in actualul context financiar, firmele au nevoie doar de “«lichiditati» de creativitate”.

“Asta inseamna sa «cumperi» oameni «+» pentru zile «-». In vremurile de criza nu se reduc decat «costurile» rele, cele bune trebuie sa creasca. Cotele de piata pierdute genereaza costuri mai mari pe termen lung pentru recuperare. Acum se cumpara cel mai iefin cote de piata!”, explica directorul general al Oriflame Romania.

De asemenea, Monica Tatoiu afirma ca investitiile companiei in 2009 se vor focaliza “spre oameni inteligenti si mintile lor agere. Mai ales catre oameni care stiu sa citeasca si inteleg ceea ce citesc. Pe acest segment de personal nu prea exista somaj in lume”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri