1 / 5

Tendinte in advertising-ul online

Din perspectiva specialistilor in vanzari, este asteptat un avans ponderii campaniilor de promovare a asigurarilor mai mare ca anul trecut.

“Anul trecut aproape ca nu existau campanii pentru asigurarile de viata. Pe fondul crizei, nici campaniile de asigurari auto nu au avut o prezenta puternica la finalul anului. Anul acesta, pe fondul scaderii bugetelor pe segmentul financiar, ponderea campaniilor de asigurari a crescut, in special cele de viata”, spune Vlad Popa, sales manager in cadrul publisher-ului online InternetCorp. (Vezi blogul lui Vlad Popa)

El a adaugat ca nu este vorba doar despre o crestere a ponderii, ci si despre un avans al bugetelor alocate pe zona de online.

Pe viitor, Popa se asteapta la o crestere a campaniilor de promovare a asigurarilor de viata si la o stabilizare a asigurarilor auto la un nivel peste cel de anul trecut, dar sub cel din 2007. “Asigurarile pentru locuinta sunt inca o necunoscuta, dar ar putea fi miza anului in asigurari, lucru care se va manifesta pe finalul anului, cum au fost in 2007 pensiile”, detaliaza oficialul InternetCorp.

Ca o alta caracteristica a acestui segment in online, Popa a explicat ca, in general, clientii din asigurari vin cu experienta din alte tari si au o pondere ridicata de online in mixul de media.

Dintre asiguratorii din tara, majoritatea jucatorilor au actionariatul de origine straina: Allianz-Tiriac Asigurari, ING Asigurari de Viata, Generali Asigurari, Aviva Asigurari de Viata, AIG Asigurari, Uniqa etc.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri