1 / 4

Publisherii online - intre scaderi si cresteri moderate ale afacerilor

Publisherul Gazeta Online a raportat pentru 2009 o scadere a cifrei de afaceri cu 28%, pana la 6,43 mil. lei (1,52 mil. euro), fata de 8,96 mil. lei (2,43 mil. euro) in 2008.

La randul sau, InternetCorp., publisherul Wall-Street.ro, a afisat anul trecut o contractie a cifrei de afaceri de 4%, pana la 6,46 mil. lei (1,52 mil. euro), fata de 6,76 mil. lei (1,83 mil. euro) in 2008. In plus, profitul companiei s-a micsorat cu 88% pana la 78.511 lei (18.560 euro), fata de 700.560 lei (190.369 euro) in 2008.

Un alt publisher care a incheiat 2009 cu o scadere a afacerilor este Hotnews.ro, cu o cifra de afaceri de 3,4 mil. lei (804.381 euro), in scadere cu 10% fata de 2008. De asemenea, profitul companiei s-a miscorat cu 75%, pana la 30.972 lei (7.321 euro).

Totodata, Imedia Plus Group, publisherul Eva.ro, a raportat in 2009 o cifra de afaceri 4,45 mil. lei (aproximativ 1 mil. euro), in scadere cu 4% fata de 2008. Profitul companiei a scazut la randul sau 16%, pana la 208.476 lei (49.285 euro).

La polul opus se situeaza Rol Online Network, publisherul Rol.ro, a reusit sa incheie anul 2009 cu afaceri in crestere cu 3%. Astfel, Rol Online a afisat anul trecut o cifra de afaceri de 3,9 mil. lei (924.190 euro).

De asemenea, Apropo Media (fosta MediaPro Interactiv – n.r.) si-a majorat cifra de afaceri cu 6% in 2009, pana la 13,3 mil. lei (3,15 mil. euro).

Cititi si Ce au invatat managerii din publicitatea online in primul an de criza

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri