2 / 4

Cum au evoluat regiile de vanzari

ArboInteractive a generat anul trecut afaceri de circa 10 mil. lei (2,36 mil. euro), in crestere cu 22% fata de 2009.

AdEvolution a inregistrat in 2009 afaceri de 4,92 mil. lei (1,16 mil. euro), in scadere cu 24% fata de 2008, cand compania afisa o cifra de afaceri de 6,51 mil. lei.

Lansata in 2008, compania F5 Web Corp, parte a trustului Realitatea-Catavencu, a raportat o cifra de afaceri de 5.931.728 lei (1,4 mil. euro), fata de 127.974 lei (34.775 euro) in 2008.

La randul sau, Mediacafe, companie care reprezinta in exclusivitate vanzarile Yahoo! pe piata romaneasca, a afisat o cifra de afaceri de 7.713.650 lei (1,82 mil. euro) si un profit de 6.884 lei (1.627 euro).

Regia Splendid Interactive, care gestioneaza printre altele spatiul publicitar al Tvr.ro, a avut in 2009 o cifra de afaceri de 3.707.934 lei (876.580 euro), in crestere cu 73% fata de 2008, respectiv un profit de 32.189 lei (7.609 euro).

ClickAds, fosta Netbridge, a afisat cel mai abrupt declin al afacerilor, de pana la 89%, pana la 2.537.321 lei (599.839 euro), fata de nivelul de 23.096.682 lei (6,27 mil. euro) atins in 2008.

Trade Ads Interactive, regie infiintata la inceputul lui 2009, a afisat anul trecut o cifra de afaceri de 1.546.843 lei (365.683 euro) si un profit de 66.685 lei (15.764 euro), fata de 488 lei (132 euro) in 2008.

HttPool, furnizorul de publicitate pe reteaua sociala Facebook si agentie de media pentru Procter&Gamble, a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 4,5 mil. lei (1,06 mil. euro) fata de 82. 968 lei (19.614 euro) in 2008.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri