Evita design-ul complicat

Evita design-ul complicat“Business-urile mici trebuie sa fie reprezentate in cautarile online chiar daca nu vand, efectiv, servicii sau produse”, spun reprezentantii LogoGarden.com, companie de web si logo design. “Cu toate acestea, doar a avea un site nu este suficient. Daca nu este atractiv sau functioneaza deficitar, ar putea lovi in business mai mult decat sa-l sprijine”.

Nu te folosi de fiecare “smecherie tehnica” si de toate facilitatile si optiunile posibile in constructia unui site. Daca el nu se va incarca rapid si complet intr-un browser sau device mobil, utilizatorii vor pleca si nu vor mai reveni. Alege elemente de design care sa iti perfectioneze viteza site-ului in loc sa il incetineasca. Mai putin inseamna mai mult atunci cand vorbim de Web design.

Evita continutul prea aglomerat

Evita continutul prea aglomeratCercetarile spune ca ai doar trei secunde pentru a-ti comunica mesajul pe o pagina Web, inainte ca vizitatorii sa iasa de pe ea. Deseori, unii aleg sa inunde pagina cu multe mesaje text, fotografii si, per total, cat mai multa informatie. Facand acest lucru vei sacrifica din calitate in favoarea cantitatii de informatii. In loc de foarte multe informatii, spune clar pe ce tip de business te axezi. Determina-ti nisa si targeteaz-o direct si clar. Vrei ca site-ul tau sa fie simplu, util, un ghid folositor.

Nu iti imita concurentii

Nu iti imita concurentiiA-ti copia concurentii este un lucru periculos. Trebuie sa gasesti o modalitate de a te diferentia. Creaza-ti propriul mesaj, propria reputatie si strategie, permite aspectelor unice ale tale sa reiasa rapid din prezentarea de pe site. Trebuie sa te diferentiezi de masa de proiecte similare, nu sa te confunzi printre ele.

Nu te limita la a crea si apoi a astepta

Nu te limita la a crea si apoi a asteptaA atrage trafic catre site nu este un lucru usor. Pentru a convinge oamenii sa iti intre pe website ai mai multe optiuni, cum ar fi advertisingul pe Google, Facebook sau publisheri locali, implicarea in dialoguri pe forumuri/bloguri/retele sociale, folosirea Twitter/Linkedin. Publicarea de comentarii si impartasirea de expertiza proprie, postarea de link-uri relevante, vei reusi sa iti fidelizezi audienta. Este necesar timp pentru a-ti construi credibilitatea, in mod clar nu poti castiga sustinatori fideli “peste noapte”. Poti de asemenea sa trimiti emailuri, newslettere si sa formezi parteneriate cu alte site-uri si business-uri.