2 / 6

Mugur Patrascu: nu traim vreo schimbare economica coerenta

Mugur Patrascu, managing partner iLeo, considera ca piata de publicitate online autohtona, exceptand investitiile in canale internationale (Google, Facebook), ar putea creste in trimestrul patru cu circa 10%, “o crestere moderata, clasica”. “Piata va creste cu siguranta, numai daca luam in considerare campania electorala. On-line-ul va fi al doilea mediu al bataliei electorale si ca urmare se va investi masiv aici”.

In ceea ce priveste investitiile in Google, Patrascu considera ca in mod sigur “aici se vor duce cei mai multi bani, pentru ca Google este principalul canal de vanzare al multor business-uri. Facebook-ul va creste moderat, in perspectiva activarilor de toamna si mai ales in luna decembrie. Fata de 2011, cred ca vom avea o crestere de aproximativ 20%. Twitter si Pinterest nu au decolat ca si canale de comunicare asa ca nu ma astept sa aduca nici o surpriza din acest punct de vedere”, mai spune Patrascu.

Intrebat ce sperante/deziderate are legate de trimestrul patru, Patrascu a raspuns, brut, “nicio speranta”.

“Nu mi se pare ca traim o schimbare economica coerenta sau ca s-a inversat vreun trend de consum. 2012 ramane un an modest si singura dorinta este sa fie cat mai predictibil. Pentru al treilea an consecutiv, toate sperantele se indreapta catre anul viitor”.

Pe tot parcursul anului, compania pe care o reprezinta Patrascu a reusit sa creasca cu aproximativ 5% fata de aceeasi perioada din 2011, in conditiile scaderii preturilor “pe munca noastra. Marjele au scazut si suntem intr-o perioada de mentinere pe linia de plutire. Este doar o presupunere dar cred ca intreaga piata este cumva in acest trend”.

Punctele culminante ale anului au fost varfurile de comunicare legate de evenimentele sportive, considera Patrascu - Campionatul European, Olimpiada, dar si zona politica (alegerile).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri