Vanzarile de smartphone-uri si tablete vor ajunge la 67 mld. $ in 2015

Vanzarile de smartphone-uri si tablete vor ajunge la 67 mld. $ in 2015- 29% dintre utlizatorii americani au efectuat cumparaturi prin intermediul telefonului mobil pana acum, iar numarul acestora este intr-o continua evolutie;

- Vanzarile cu ocazia Cyber Monday au crescut cu 6,6% in 2011, fata de evolutia de 3,9% raportata in 2010;

- Bank of America prognozeaza ca vanzarile de smartphone-uri si tablete din regiunea Europei si SUA se vor ridica la peste 67 miliarde de dolari pana in 2015.

In raportul BI Intelligence, a fost analizata dimeniunea comertului mobil, precum platile mobile, vanzarile de tablete sau marketingul social-local-mobile (SoLoMo).

Te pasioneaza comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.



Dezvoltarea Google Wallet sau Square

Dezvoltarea Google Wallet sau SquarePotrivit raportului BI Intelligence, plata prin intermediul dispozitvelor mobile va aduce un plus de valoare legaturii dintre branduri si consumatori.

Functiile oferite in prezent de Google Wallet sau Square vor creste simtitor in urmatorii ani pentru a eficientiza la maximum timpul petrecut la cumparaturi. In plus, sunt sanse foarte mari sa creasca numarul companiilor care vor oferi astfel de servicii.

Numarul de utilizatori pe tablete va evolua spectaculos

Numarul de utilizatori pe tablete va evolua spectaculosObiceiurile de consum s-au schimbat si o data cu ele si tendinta de a migra spre lucruri cat mai simple si portabile.

Unul dintre rolurile dominante al tabletelor il constituie numarul in crestere al cumparaturilor online prin intermediul acestor dispozitive, in detrimentul smartphone-urilor sau al PC-urilor traditionale.

Nu este vorba despre o inlocuire a PC-ului traditional, ci despre o alternativa in utilizarea acestuia.

Mobilitatea atrage oamenii de marketing

Mobilitatea atrage oamenii de marketingComertul s-a bazat intotdeauna pe doua principii: cresterea traficului si influentarea deciziilor de cumparare.

Pentru oamenii de marketing migrarea spre shopping-ul online poate fi privita ca un avantaj, mai ales cand
este vorba de un consumator indecis.