1 / 8

Investitiile advertiserilor in bloguri au crescut comparat cu 2012

Vali Petcu (Zoso.ro)


Nota 8: “Da, au fost mai putine campanii, dar mai mari si mai bine coordonate. Cumva s-a trecut de la incercarea mediului cu degetul la investitii un pic mai serioase si masuratori mai atente.”

Cetin Ametcea (Arhiblog.ro)


Nota 10: - niciun comentariu

Razvan Pascu (RazvanPascu.ro)


Nota 7 – “Nu am simtit sa creasca semnificativ, poate doar s-au reorientat pe anumite nise. Inca mai este mult loc de crestere.”

Cristi China Birta (Chinezu.eu)


Nota 7 – “In ceea ce ma priveste, da, pot spune ca au crescut. Pentru ca ce facem noi la kooperativa.ro se potriveste la fix cu ce vor companiile si agentiile, asa ca pentru noi a fost un an de crestere. Nu pot vorbi despre toata piata, per ansamblu, pentru ca nu am date. Dar, din discutiile cu alti bloggeri si cu anumite agentii si companii, am inteles ca 2013 a fost un am mai degraba de stagnare decat de crestere. Dar, repet, sunt doar discutii, nu am nimic statistic in acest sens.”

Andreea Stan (AndreeaStan.ro)


Nota 10 – “Cred insa ca in 2014 lucurile vor stagna, mai ales in zona celor care nu convertesc, nu aduc plus valoare. Vor creste investitiile in segmentul de bloggeri care aduc rezultate.”

Sabina Cornovac (Sabina-Cornovac.ro)


Nota 8 – “Cred ca au crescut pentru unele bloguri, adica mai putine si mai bune. Cred ca s-a investit mai mult, dar doar acolo unde a trebuit si unde s-au vazut rezultate in 2012.”

Diana Enciu si Alina Tanasa (Fabulousmuses.net)


Nota 8 – “Se acorda o atentie vizibil mai mare online-ului si proiectelor customizate, iar clientii incep sa creada foarte mult in bloggeri, in ceea ce ofera acestia si uneori unde e cazul in imaginea lor.”

Cristian Manafu (www.Manafu.ro)


Nota 8 - "Se poate observa o crestere a cheltuielilor mai degraba in zona proiectelor speciale si o dezvoltare a unor nise din blogging (tech si fashion). Am vazut advertiseri noi din randul companiilor mari, insa, ca in alti ani, au fost mai multe campaniile punctuale din partea firmelor mijlocii."

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri