1 / 8

Distantele intre interes si achizitie se micsoreaza

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online sau esti interesat(a) de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomTEAM.ro.


In 2014, consumatorii cumpara din ce in ce mai repede, pe masura ce timpul dintre interesul aratat fata de un produs sau serviciu si achizitie se contracta. Brandurile, evident, abia asteapta sa profite de aceasta “graba” a consumatorilor, prezentand produsele din ce in ce mai apetisant prin intermediul retelelor precum Pinterest, punand accent pe vizual si servicii de plata comode si rapide.


Brandurile incearca sa incurajeze impulsivitatea cumparatorilor, permitand acestora sa cumpere pe loc, imediat, chiar de pe telefoanele mobile. In octombrie 2013, de exemplu, Mastercard a anuntat un parteneriat cu publisherul Conde Nast printr-o aplicatie numita ShopThis, permitand consumatorilor sa cumpere instantaneu obiecte pe care le vad intr-o revista/pliant.


Curand, aplicatia va putea fi folosita si pentru a cumpara haine purtate de actori in filme – pui pe pauza filmul, “scanezi” haina si o poti cumpara de pe telefonul mobil.



Dezvoltarea aceasta pare fireasca, intr-o societate care are acces imediat la informatie. Mai mult, razboiul companiilor de curierat se va intensifica, fiecare incercand sa ajunga la client mai repede.


Brand-urile incearca sa conecteze potentialii clienti pe retele sociale, in incercarea de a-i transforma in consumatori. Cercetarile arata ca interactiunea clientilor cu brandurile pe retele sociale influenteaza pozitiv atitudinea primilor in ceea ce priveste intentia de achizitie. Brandurile abia asteapta sa “atinga” consumatorii intr-un spatiu care imbina senzatia de prietenie cu eCommerce-ul.


Mai mult, companii deja considerate batrane, incearca sa isi schimbe identitatea pentru a se apropia de social media, Internet, mobilitate, viteza. Un exemplu este gigantul producator de cereala Kellogg’s care isi schimba brandul. Aceste modificari implica investitii in campanii social media, aplicatii mobile si parteneriate cu bloggeri. Kellogg’s incearca astfel sa rezoneze la nivel emotional.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri