1 / 4

Hainele noi aduc si o schimbare de strategie pentru Tradeville

Procesul de extindere regionala si proiectul de lansare a unei platforme noi de tranzactionare au fost demarate acum mai mult de un, odata cu procesul de inregistrare a marcii « Tradeville » in Romania si Europa.

“Cand toate aceste lucruri au ajuns la un anumit prag, am putut comunica rebrandingul. Procesul face parte din strategia prin care ne propunem sa devenim lider in tranzactionarea online in Europa de Est”, a declarat Mihaela Biciu (foto).

Un prim element de noutate in privinta brandului Tradeville fata de Vanguard este extinderea regionala. “In mai putin de o luna vom putea opera pe piata din Serbia, printr-o entitate pe care compania noastra o detine in proportie de 100%. Avem planuri similare si pentru bursa din Bulgaria, care se vor concretiza in 2-3 luni, dar si pentru alte piete din regiune”, a explicat managerul.

In plus, pentru a integra mai bine un ansamblu de piete si produse diversificate, Tradeville a lansat o platforma de tranzactionare, Startrade 2.0., accesibila pe site-ul companiei. Momentan, aceasta este disponibila in varianta Beta, urmand a fi pusa online, in varianta finala, in mai putin de o luna, iar platforma veche poate fi accesata in paralel.

In ce priveste ideea de comunitate internationala, specialistii Tradeville au deja in spate experienta forumului Vanguard, care, la momentul lansarii, devenise cunoscut printre pasionatii de bursa si tranzactionare online.

“Vrem sa folosim experienta acumulata pentru crearea unei aplicatii de comunicare, care sa deserveasca in egala masura clientii din toate tarile pe care le vom viza si sa le permita interactiunea, sa discute, sa schimbe opinii, grafice si sa gaseasca instrumentele dorite, platforme customizabile, module de educatie”, a explicat Mihaela Biciu.

Ea caracterizeaza noul brand Tradeville ca un oras virtual in care oamenii se informeaza, interactioneaza, tranzactioneaza si au acces la educatie investitionala. “Tradeville este un nume care integreaza strategia de expansiune a unui business pe care l-am construit in Romania ani de zile. Atributele brandului Vanguard: online trading, experienta, dinamism, inovatie vrem sa le transferam in integralitatea lor noului brand Tradeville”.

Investitiile in proiectele amintite sunt de peste 500 000 de euro pana in acest moment, lucrurile nefiind finalizate. Managerul Tradeville a mai spus ca, in ciuda crizei, vor continua sa investeasca in tehnologie, produse diversificate si extindere regionala.

In luna octombrie a anului trecut, pachetul majoritar de actiuni al Vanguard a fost preluat de Siminel Andrei, seful operatiunilor din Romania ale companiei americane New Century Holdings, care administreaza mai multe fonduri de investitii, printre care si Broadhurst Investments.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri