4 / 12

Studiu IRES: Generatia Facebook, adjuvantul lui Iohannis in alegeri. Cum s-a conturat victoria in spatiul media

Dintre cei 54% respondenti care utilizeaza internetul, 46% au urmarit mesajele candidatilor la presedintie sau campania acestora, iar 54% nu le-au urmarit pe acestea pe internet. De asemenea, dintre cei care utilizeaza internetul, 58% au un cont pe o retea de socializare, cele mai frecvent mentionate fiind Facebook, Twitter, Yahoo, Google Plus si Skype.


Campania electorala a fost urmarita de 58% dintre cei care folosesc internetul (54% din totalul celor chestionati). Mai mult, 70% dintre ei cred ca internetul si retelele de socializare au influentat participarea la vot, 24% spun ca nu, iar 6% nu stiu daca au avut vreo influenta.


Dintre respondentii care folosesc internetul, 13% au trimis sau redirectionat mesaje electorale sau de campanie pe internet, iar 24% mentioneaza ca au dat "like" unor pagini sau mesaje ale candidatilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri