5 / 7

Friends Advertising vrea 3.500 de titluri pana in 2012

In aprilie 2009, odata cu aniversarea a sase ani de la infiintarea agentiei de publicitate Friends Advertising, a fost lansata oficial Biblioteca Fundatiei Friends for Friends, la initiativa lui Sorin Tranca, director de creatie si fondator Friends Advertising.

“Biblioteca are rostul de facilita accesul oamenilor pasionati de idei la titluri relevante care trateaza creativitatea din cat mai multe unghiuri: comunicare, design, ilustratie, psihosociologie, marketing, business. Este biblioteca publica, iar procesul de abonare este foarte simplu: donezi o carte si devii abonat, iar cartile se pot lua acasa”, spune Corina Barbu, reprezentantul Fundatiei Friends for Friends.

Obiectivul fundatiei este sa devina cea mai mare biblioteca de creativitate, motiv pentru care, in prezent, pune la punct o campanie de colectare de carti prin care isi propuna sa atinga, la finalul acestui an, 3.500 de titluri.

“Majoritatea cartilor sunt carti asa cum le stie si bunica, in format tiparit, insa avem cateva zeci de eBooks care pot fi consultate pe cele doua Kindle-uri si un eBook-reader iRiver, pe care le-am achizitionat la finalul anului trecut. Dat fiind punctul de plecare al bibliotecii, ca extensie a propriilor noastre nevoi de a invata, cele mai imprumutate carti sunt de comunicare”, adauga Corina Barbu.

In topul celor mai citite carti se numara: “It's Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be”, de Paul Arden, “Buyology. How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong”, de Martin Lindstrom si “Cum sa scrii reclame de succes. Invata regulile nescrise ale copywrittingului”, de Dominic Gettins.

Biblioteca Fundatiei Friends for Friends se afla pe strada Brezoianu nr. 4, la etajul 4 si are spatiu comun cu Caffffe Creativa, locul unde Fundatia isi desfasoara evenimentele cu public. In prezent, numara peste 1.000 de titluri, carti plus publicatii periodice.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri