1 / 5

Anuta Pop, Iulius Mall Timisoara

Anuta Pop (foto) are 44 de ani si este responsabila cu coordonarea Iulius Mall Timisoara, cel mai mare mall finalizat pana in prezent de omul de afaceri Iulian Dascalu. Ea lucreaza in cadrul grupului Iulius inca din septembrie 1996, iar pana in aprilie 2000 a ocupat functia de administrator al Centrului Comercial Terra, primul proiect dezvoltat de Dascalu in vestul tarii.

In perioada aprilie 2000 – iulie 2004 a fost leasing manager la acelasi centru comercial, ulterior ocupand functia de leasing lanager la Iulius Mall Timisoara pana in iulie 2011, cand a fost promovata ca shopping center manager.

"Directorul de mall este liantul intre investitor si retaileri. Un bun director de mall trebuie sa aiba: inteligenta manageriala de a doza in cantitati optime diplomatia, abilitatea de a comunica si tenacitatea - in relatia cu retailerii, precum si abilitatea de a organiza si mobiliza angajatii, priviti ca si coechipieri, si nu ca subordonati”, descrie ea definitia unui sef bun de mall.

Pe langa evolutia pozitiva din punct de vedere financiar si cresterea traficului, cele mai mari realizari ale echipei din Timisoara in ultimul an au fost deschiderea de noi magazine care apartin unor mari branduri internationale, venite pentru prima data in oras: H&M, Massimo Dutti, C&A, Sephora si Swarovski. Tot in ultimul an, in Iulius Mall Timisoara au fost inaugurate mnagazinele: Media Galaxy, Kultho si Seroussi.

Mallul din Timisoara a fost deschis in 2005 si extins patru ani mai tarziu, in prezent avand o suprafata inchiriabila de 66.580 mp. Anul trecut, Iulius Mall Timisoara a raportat afaceri de 14,6 milioane de euro, iar in primele noua luni din 2011, incasarile au ajuns la 11,5 milioane de euro.

Citeste si
Un sef de mall aduce 10% din venituri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri