1 / 6

Sunt spatii stradale

Reteaua de tip fast-food KFC a deschis in luna septembrie cel de-al 18-lea restaurant din Bucuresti, la parterul cladirii Dorobanti 239, cunoscuta ca fiind fostul sediu central al Petrom. KFC opereaza in Romania sub contract de franciza, acordata in 1997 companiei US Food Network, controlata de omul de afaceri Puiu Popoviciu. Tot Popoviciu este si proprietarul cladirii Dorobanti 239, asa incat deschiderea restaurantului KFC poate fi considerata o miscare fireasca. Motivele pentru care cladirile de birouri devin atragatoare pentru lanturile de fast-food sunt insa mai multe.

"Cand retailerii aleg sa deschida in astfel de spatii, le considera ca facand parte din stocul traditional de spatii comerciale stradale, pentru ca sunt situate pe artere comerciale si au intrare din strada. Acesta este cazul cladirilor America House si Dorobanti 239. Practic, este vorba de spatii stradale bine situate, in zone de birouri, dar pe artere comerciale", spune Alexandru Preda, associate director in cadrul companiei de consultanta imobiliara Colliers International.

Vizibilitate si accesibilitate sunt motivele invocate si de Mihaela Petruescu, account manager in cadrul departamentului de retail al CBRE. "Marii operatori de fast-food opteaza in ultima vreme pentru deschideri de noi locatii in cadrul cladirilor de birouri datorita avantajelor cumulate pe care le prezinta spatiile comerciale in astfel de cladiri: maxima vizibilitate si accesibilitate, trafic pietonal intens precum si prezenta unui numar de cateva sute sau chiar mii de potentiali clienti din cadrul cladirii", detaliaza ea.

Sursa foto: Restograf.ro

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri