1 / 6

Cum incep afacerile cu piatra

Infiintata in urma cu sapte ani sub deviza „A respecta pur si simplu piatra”, Venus Stones are ca obiect de activitate importul, productia si distributia de piatra, avand o cota de piata de 20%.

„Bazele companiei au fost puse de catre actionarul principal, Valer Rusu, acum sapte ani, iar primul sediu logistic a fost in Otopeni, pe o suprafata de 3.000 de metri patrati. Ulterior, depozitul logistic a fost mutat in Chitila, unde ocupa in prezent 10.000 de metri patrati si planuim sa il extindem cu alti 10.000”, ne-a declarat Andrei Arghirescu (foto).

Afacerile Venus Stones incep de la cel care are nevoie de piatra, clientii companiei fiind in principal dezvoltatori sau antreprenori generali, care au lucrari mari de constructii.

Materialele provin din import, pentru ca varietatea este mai mare, calitatea este superioara, iar costul pe material este mult mai mic. In functie de tipul de piatra, aducem din diferite regiuni ale lumii, cel mai des din China si Turcia, India, Egipt, Brazilia si Spania”, a afirmat reprezentantul Venus Stones.

Termenul de livrare a pietrei este cuprins intre 45 si 60 de zile, depinzand de tara de provenienta, iar in ceea ce priveste costurile, la un nivel mediu, diferenta nu poate fi mai mare de 10%.

„Daca un antreprenor vrea un placaj atipic pentru piata, atunci il comandam la furnizor, care il incadreaza intr-o anumita serie de productie, iar termenul se poate prelungi cu 30-40 de zile, in functie de cantitatea si tipologia produsului. In principal, transportam maritim si aceste transporturi dureaza intre 25 si 35 de zile”, a adaugat Arghirescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri