Cum incep afacerile cu piatra
Stagnarea pietei rezidentiale ar putea fi resimtita peste 2 ani
'Piatra este o achizitie afectiva'
Tintele pentru 2009: Afaceri de 10 mil. euro si marirea echipei
Portret de manager la 27 de ani
3 / 5

'Piatra este o achizitie afectiva'

Desi piata pietrei exista in Romania de multa vreme, luand in calcul Casa Poporului sau palatele din tara, boom-ul a inceput in urma cu patru-cinci ani, cand pretentiile clientilor au inceput sa creasca.

„Piatra este o achizitie afectiva, iti da un alt confort fata de gresie sau faianta, care sunt reci. Piatra este imperfecta prin definitie, fiind un sediment natural: nu poti sa o controlezi, are varietati de culoare, pe cand ceramica este liniara. Insa ca si costuri, la un nivel mediu, diferenta nu poate fi mai mare de 10%”, a declarat reprezentantul Venus Stones.

In opinia sa, piata este in educare, iar tendinta de a folosi gresie si faianta inca exista in randul clientilor finali, in timp ce dezvoltatorii sau antreprenorii stiu care este diferenta dintre gresie si piatra si vin axati cu proiectele conturate pe placari si finisaje din piatra naturala.

„Clientii nostri sunt in proportie de 60% Business to Business (B2B) si in proportie de 40% Business to Consumer (B2C). Tinta noastra este sa ajungem la 75% pentru B2C si 25% pentru B2B”, a adaugat Andrei Arghirescu.

Pentru ca achizitia de piatra este o achizitie specializata si are un rol emotional, Arghirescu a explicat ca este necesar ca viitorul client sa vada si sa inteleaga exact ceea ce cumpara.

„Piatra nu este un produs perfect si definit, ci este un sediment natural. Clientul nu face o achizitie de produs brut; el vine si cere si informatii aditionale: ce rezistenta are la trafic, la impermeabilitate sau la intemperii, cum se recomanda sa fie folosita, daca este de interior sau exterior”, a afirmat acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri