Transalpina: cum sa arunci 340 de milioane de euro de la 2.145 de metri altitudine

Transalpina: cum sa arunci 340 de milioane de euro de la 2.145 de metri altitudineO victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima.

Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare, precizeaza Finantistii.

Criza a umflat numarul pensionarilor

Criza a umflat numarul pensionarilorVarstnicii au fost o categorie urgisita si cand economia "duduia", insa criza si restructurarile au adus un nou val de pensionari, in conditiile in care numarul salariatior este in scadere libera si somajul infloreste, scrie Evenimentul Zilei.

Asa se face ca, de la debutul crizei (inceputul anului 2009) si pana in prezent (inceputul anului 2012), numarul pensionarilor a crescut cu peste 40.000 de persoane, de la 4.692.998 la 4.733.180 de persoane

Energia verde: pentru investitori muma, pentru consumatori ciuma

Energia verde: pentru investitori muma, pentru consumatori ciumaRomania se numara printre cele mai atractive 15 tari pentru investitiile in energie regenerabila, dar implementarea acesteia va scumpi curentul gospodariilor cu 9%, prezicizeaza Adevarul.

"Implementarea certificatelor verzi va avea un impact de 30-40 de lei/MWh in pretul final la consumatorii care primesc energie la tarife reglementate, adica la populatie", a declarat ieri, intr-o conferinta de presa, directorul general al E.ON Romania, Frank Hajdinjak.

Vezi un grafic care iti arata carburantul cu cea mai mare crestere

Vezi un grafic care iti arata carburantul cu cea mai mare crestereCarburanti comercializati in Romania incep sa devina produse de lux. Motive se gasesc intotdeauna: cotatia petrolului, cursul valutar, accizele, TVA, profitul petrolistilor etc.

Unii soferi au inceput sa vaneze promotiile din weekend-uri sau statiile cu preturi mai mici, altii protesteaza apeland la transportul in comun sau achita carburantul cu maruntis, dar traficul nu difera mult fata de perioada in care un litru de benzina costa sub un euro, transmite Capital.

Moneda slaba, colac de salvare? De ce nu vrea Ponta un leu tare

Moneda slaba, colac de salvare? De ce nu vrea Ponta un leu tareDeprecierea monedei nationale ii face pe romanii cu credite in euro sa isi puna mainile in cap, insa ii avantajeaza pe guvernanti, noteaza Dailybusiness.

Potrivit expertilor, statul are, in prezent, numai de castigat de pe urma slabirii leului.