1 / 6

1. Sa ne intoarcem la <>

In 2014, la nivel global, companiile vor pune mai putin accentul pe social media si online marketing.


De exemplu, editorii blogului blog.crowdspring.com si-au intrebat cititorii in vara acestui an cat de eficiente sunt cele mai noi tactici de marketing online, iar foarte multi manageri din companii mici si mijlocii au afimat ca nu sunt multumiti de acestea si ca vor sa se intoarca la metode mai vechi de crestere. Printre aceste metode se numarau observarea concurentilor si a industriilor competitive pentru a vedea ce functioneaza pentru altii, o atentie mai mare asupra consumatorilor si realizarea de sondaje, preluarea de idei si strategii de la angajati, citirea de carti si frecventarea de conferinte pentru a intelege mediul de business.


Si, in final, managerii care au raspuns au mai declarat ca vor sa isi foloseasca mai mult relatiile personale pentru a primi sfaturi de la surse de incredere.


Ramane de vazut cat de prezent va fi acest trend si in Romania in 2014.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri