1 / 6

Afacere cu produse bio pornita dupa ce a renuntat la o cariera de aproape 10 ani in banking

Ioana Galiceanu a pus pe picioare o afacere din dorinta de a indruma persoanele din jur catre un stil de viata sanatos, pe care ea insasi il adoptase din cauza unor probleme de sanatate. A renuntat la o cariera de aproape 10 ani in banking si astfel a pornit Bogalio, companie care importa si distribuie pe piata locala brand-urile Essentiq, Officina Naturae, Lunay si Bioplante.

Cat a investit in business la inceput si cum a ales aceasta idee de afacere

“In 2012, impreuna cu sotul meu, am analizat pasiunile noastre si am inceput sa cautam lucrurile care ne aduc fericirea. Astfel, am constatat ca ne-ar placea sa indrumam persoanele din jurul nostru catre un stil de viata sanatos. Noi ne orientasem deja catre produse natural organice si am vrut sa impartasim si cu cei din jur experienta noastra. Investitia initiala a fost de circa 20.000 de euro, impartita pe partea de dezvoltare a canalului de vanzari online si pe stocul de produse pentru distributie”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Ioana Galiceanu, directorul general al Bogalio Group.

Pe langa reteaua de distributie, Ioana a deschis si propriul magazin online, dar si un showroom de prezentare a marcilor importante, in zona Cotroceni. Essentiq a fost prima marca din portofoliul Bogalio, acesta fiind un brand sloven de cosmetice natural organice pentru familie si parfumuri ambientale. Apoi, a urma o colaborare cu Officina Naturae, un brand fondat in Rimini, la initiativa a doi chimisti care si-au dorit sa conceapa cosmetice natural organice si detergenti ecologici, cu impact minim asupra mediului inconjurator.

Lunay este cel mai nou brand pe care Bogalio l-a adus in Romania, tot o marca slovena, cu produse de igiena intima din 100% bumbac natural.

“Produsele se gasesc momentan in retelele Mega Image si DM, drogherii, in magazine dedicate copiilor si in mediul online. Suntem mereu in cautare de noi parteneri de distributie deoarece ne dorim ca produsele sa ajunga in cat mai multe locatii, la nivel national”, a mai explicat Galiceanu.

Ce vanzari a inregistrat anul trecut

In 2018, Bogalio a avut o cifra de afaceri de 60.000 de euro, exclusiv din distributie, iar pentru anul 2019 se asteapta la o crestere de 30%.

“Estimarile pentru anul 2019 nu iau in calcul si partea de cosmetica organica profesionala dedicate saloanelor cosmetice, deoarece aici vorbim de un alt segment de clienti si inca tatonam aceasta nisa”, adauga Ioana

Produsele organice pe care le prefera romanii

Produsele din portofoliul Bogaliu cele mai cautate in Romania sunt cele pentru bebelusi si copii, in principal gelurile de dus Kids de la Essentiq, urmate de pasta de dinti fara fluor Birricco by Naturae si gama de cosmetica pentru bebelusi Biricco.

In ceea ce priveste produsele pentru adulti, cele mai vandute produse sunt absorbantele pentru lehuzie de la Lunay, gama de igiena orala de la Officina Naturae, sapunul intim Essentiq si cremele de ochi si de maini de la Essentiq.

Citeste povestea integrala AICI.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri