1 / 4

Afacerea nu a inceput intr-un garaj. Insa planul ei a fost conceput intr-o gradina

Business-ul a descins ca urmare a diverselor situatii de slaba gestiune pe care le-au avut membrii fondatori ai companiei in relatiile dezvoltate cu clientii lor.

“Ca sa enumar doar cateva situatii, utilizarea mai multor canale de comunicare, transmiterea greoaie sau partiala a unor informatii critice despre clienti, tratarea clientilor multumiti sau nemultumiti in acelasi mod, imposibilitatea anticiparii unei nevoi de piata, echipe de vanzari sau marketing care lucreaza cu informatii diferite referitoare la acelasi client pentru ca folosesc instrumente diferite, oferte corecte trimise gresit catre clienti, lipsa cunoasterii persoanelor de decizie au facut obiectul principal al inceperii unei astfel de afaceri”, spune Daniel Ionescu (foto), CEO-ul myCRM.

In cadrul celor doi ani de studiu la MBA-ul Romano-Canadian, initiatorii myCRM au constientizat nevoia acuta pe care o are piata romaneasca de solutii software si s-au decis sa infiinteze o companie care sa furnizeze solutii si servicii conexe imbunatatirii managementului relatiilor cu clientii.

Planul de afaceri a fost, practic, proiectul de absolvire al MBA-ului. Ne-am orientat catre IT pentru ca toti patru avem o experienta de peste 10 ani fiecare in acest domeniu. Faptul ca este o zona specifica, cu bariere de intrare, dar si pentru ca stiam destul de bine jucatorii din piata le-am considerat avantaje”, spune Ionescu.

Afacerea celor patru absolventi nu a inceput intr-un garaj, asa cum s-a intamplat, de exemplu cu Apple sau cu majoritatea firmelor de software americane, declara CEO-ul companiei. “Insa planul de afaceri a fost construit intr-o gradina”, adauga el.

Lansarea publica a companiei a avut loc in luna noiembrie 2008, dupa patru luni de pregatire a infrastructurii tehnico-comerciale – alegerea numelui, inregistrarea companiei si a domeniilor web, constructia site-ului, achizitia si configurarea serverelor pe care ruleaza aplicatia, ofertele si contractele comerciale pregatirea materialelor de training si a metodologiei de implementare.

myCRM Solutions ofera o gama completa de servicii de implementare, migrare date, suport tehnic si consultanta in implementarea unei strategii de imbunatatire a relatiilor cu clientii, cu orientare in special pe zona de servicii, care vrea, astfel, sa acopere toate nevoile “comerciale” ale unei companii, plecand de la stabilirea obiectivelor strategice functie de sectorul in care activeaza un client, continuand cu constructia unui plan de afaceri, planuri strategice si operationale de marketing si vanzari, defalcarea obiectivelor la nivel de echipa si individ, pregatirea personalului in ceea ce inseamna procesele si tehnicile de vanzari, cursuri si tehnici de marcom, stabilirea indicatorilor de performanta, generare de leaduri pentru clienti si terminand cu furnizarea de servicii de call center sau suport post-vanzare.

“Tot procesul este sustinut prin platforme software specializate in gestiunea relatiilor cu clientii, pentru care asiguram, de asemenea, consultanta in customizare, implementare, training catre utilizatori si servicii de mentenanta si suport tehnic in functie de nevoile fiecarui client in parte”, potrivit lui Ionescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri