1 / 5

150.000 euro din „pachete verzi”, VIP si tabere de copii

Istoria EcoXtrem, ca grup, incepe in anul 2000, odata cu infiintarea Asociatiei pentru Ecologie si Turism Montan cu acelasi nume – un ONG care se ocupa cu educatia montana a tinerilor. Acest grup a demarat incepand cu 2008 si alte noi proiecte - EcoXtrem Travel, agentie de turism corporate, EcoXtrem Training, care ofera cursuri specializate, EcoXtrem Events, ce se ocupa cu organizarea de evenimente corporate (conferinte, seminarii, workshopuri, lansari de produse si companii, etc) si EcoXtrem Trekking – pachete inedite, „verzi”si autentice, de la tabere de copii la pachete VIP.

Oamenii cu care s-a inceput aceasta afacere sunt traineri, alpinisti, agenti si ghizi nationali autorizati.

In ciuda faptului ca nu a existat o investitie initiala in proiectul de teambuilding si ca toate investitiile materiale s-au facut treptat, pe masura ce anumite activitati, dotari sau evenimente au solicitat acest lucru, permanent s-a investit in oameni, in idei si concepte noi, in creatie si dezvoltare, explica Dragos Saioc, Team Leader EcoXtrem.

Drept urmare, in primul an de la lansare, compania a avut afaceri de 60.000 euro, iar anul trecut, cifra de afaceri obtinuta strict din proiectul de teambuilding a depasit 150.000 euro. Iar Saioc estimeaza, pentru 2009, afaceri in crestere cu 20% fata de anul precedent, prognoza care este realista in acest moment.

„Ne asteptam ca in a doua jumatate a anului estimarile noastre sa se adevereasca, printr-o evolutie pozitiva a cererii, care sa se sincronizeze cu iesirea din criza”, afirma el.

Marjele de profit vor scadea in acest an, tocmai pentru ca in aceste momente clientii sunt mult mai targetati si solicita cuantificari mult mai clare ale eficientei acestor tipuri de evenimente, adauga acesta.

„Un alt factor al scaderii marjei de profit este reprezentat de starea de expectativa existenta pe piata evenimentelor de teambuilding. Oamenii sunt nesiguri in privinta evolutiei economiei si pastreaza aceste bugete ca o plasa de siguranta. Totusi, abordarea lor ar trebui sa fie proactiva si sa investeasca acesti bani in oameni si in dezvoltarea lor, pentru ca doar asa vor genera productivitate si vor depasi aceasta stare”, explica Saioc.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri