1 / 7

Happy Tour a mizat pe turismul corporate

Happy Tour conduce topul agentiilor de turism, fiind in prezent cea mai mare agentie de turism din Romania conform cifrei de afaceri, estimata in 2007 la 47 milioane de euro, in crestere cu 23% comparativ cu 2006. De asemenea, profitul agentiei a inregistrat un salt de la 1,5 la 1,8 milioane de euro, reprezentand o majorare de 20%.

“Pentru 2008 estimam o crestere de 20%, in primul rand datorita dezvoltarii pietei si atragerii de noi parteneri”, a declarat pentru Wall-Street directorul general Nicolae Demetriade, adaugand ca “cea mai mare crestere a avut-o (n.r in 2007) turismul incentive, altfel spus organizarea de evenimente ”.

Astfel, din calculele directorului Happy Tour, “traficul corporate a crescut pana la 23% din cifra de afaceri, in timp ce ticketing-ul s-a redus ca cota din venituri la 58%”. Turismul extern a inregistrat o pondere de 19% din cifra de afaceri a agentiei in 2007.

In decembrie anul trecut, fondul de investitii spaniol GED Eastern Fund II a achizitionat un pachet majoritar din agentia de turism Happy Tour. Aceasta mutare a reprezentat totodata si prima participatie a unui fond de investitii la o agentie de turism autohtona.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri