Nicolae Demetriade, Happy Tour: Am devenit dependent de croaziere

Nicolae Demetriade, Happy Tour: Am devenit dependent de croaziere“In fiecare an fac o vacanta pe o croaziera, in fiecare an gasesc o alta destinatie. Am devenit dependent de croziere. Dubaiul este destinatia unde ma duc in fiecare an. Am stat si zece ani cand lucram ca reprezentant Tarom la Abu-Dhabi si ma simt foarte bine rememorand tot ce s-a intamplat in perioada aceea. Ma duc si in Turcia pentru ca ne trebuie putina odihna pentru familie, in rest in Viena, Paris”, a declarat, pentru Wall-Street, Nicolae Demetriade, presedinte Happy Tour.

Croazierele sunt, pentru presedintele Happy Tour, un produs turistic complet si accesibil ca pret. “Cea mai spectaculoasa crestere am inregistrat-o la croaziere, unde reprezentam Princess Cruises, cea mai mare companie de croaziere de lume. Avem o crestere spectaculoasa de mai mult de 50% fata de anul trecut”, declara anterior Demetriade.

Agentia Happy Tour are in prezent oferte variante de croaziere in Mediterana, in Asia (circuit de 14 zile Singapore-Vietnam), Alaska, Caraibe, America de Sud (Uruguay-Chile), cu preturi de la 600 de euro/persoana pana la 5.000 de euro/persoana.

Inceputa ca o afacere de familie a sotilor Demetriade, agentia Happy Tour este in prezent lider de piata, inregistrand anul trecut afaceri de 47 milioane de euro si un profit brut de 2 milioane de euro. Cea mai mare parte a veniturilor, de aproximativ 57%, provine din ticketing, iar turismul de afaceri inglobeaza 25% din vanzarile agentiei.

La sfarsitul anului trecut, fondul de investitii spaniol GED Eastern Fund II a preluat integral businessul Happy Tour, intr-o tranzactie evaluata la cateva zeci de milioane de euro.

Ion Antonescu, Marshal Turism: Voi pleca in jurul lumii

Ion Antonescu, Marshal Turism: Voi pleca in jurul lumiiPresedintele Marshal Turism, Ion Antonescu, este pasionat de calatoriile lungi in jurul lumii, la care nu va renunta nici in aceasta vara. “Voi pleca in Antalya, apoi o luna in jurul lumii, apoi in Egipt. Cea mai interesanta excursie este cea din jurul lumii, pe traseul New York-Los Angeles-Bora Bora-Sidney-Brisbane- Kuala Lumpur. Vezi mai multe tari, fiecare cu specificul sau”, ne-a spus Antonescu, care prefera sa isi petreaca intr-un mod inedit vacantele alaturi de familie si prieteni.

In opinia sa, tarile din Asia stiu cel mai bine sa faca turism, iar excursiile de acest gen, in jurul lumii, sunt apreciate in egala masura de catre barbati si femei, pentru bogatia locurilor de vizitat, dar si componenta de shopping. Anul acesta, costul unui tur de 26 de zile in jurul lumii se cifreaza in jur de 6.700 de euro pentru clasa economic si pana la 10.000 de euro pentru clasa businesss.

Agentia de turism Marshal Turism a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 26 milioane de euro si estimeaza pentru anul in curs cresterea acesteia cu circa 30%. In 2008, compania va promova destinatii exotice Mauritius, Zanzibar, Saint Maarten si va introduce in oferta destinatii exotice noi precum Maldive, Jamaica sau Caraibe.

Antonio Nitu, Aerotravel: Imi place sa merg pe munte

Antonio Nitu, Aerotravel: Imi place sa merg pe munteDirectorul general Aerotravel Lufthansa City Center, Antonio Nitu, memoreaza anii adolescentei sale, petrecuti in peisajul montan al tarii noastre, pasiune pe care o are si acum si o impartaseste cu baiatul sau de 7 ani, Tudor, prin trasee in muntii Baiului sau in Valea Seaca a Caraimanului.

“Incepand din perioada liceului am petrecut destul de mult timp in ture pe munti. M-am si nascut in apropierea Bucegilor – am fost norocos. Imi place sa merg pe munte, desi vara trecuta am avut ceva emotii cand am incercat sa refac un traseu impreuna cu tovarasul meu de drumetii. A fost mult mai dificil decat atunci cand aveam 18 ani”, spune acesta.

Evadarea in natura este scopul principal al vacantelor familiei Nitu, atat la mare, cat si la munte. “ Imi place foarte mult sa imi fac vacantele (de obicei sunt de maxim o saptamana) in tara, in diverse locuri care au munti prin preajma”, afirma seful Aerotravel, adugand ca prefera sa calatoreasca si in Grecia, cu masina sau avionul, in Halkidiki si Skiathos. “Anul asta ne gandim sa “tradam” Skiathos si sa mergem in Rodos. Sau poate in Croatia”, glumeste Nitu.

In timpul anului, Nitu incearca si varianta mini-vacantelor de weekend in orasele din Europa impreuna cu familia, pentru ca “incercam sa dam si o componenta culturala acestor deplasari”. In fiecare an, directorul Aerotravel bifeaza o locatie pe care ar dori sa o vada neaparat, cum a fost Marele Canion american. “Mi-au ramas fiordurile, desertul australian, Africa de Sud si Alaska. Adica 80%”, incheie Nitu.

Aerotravel Lufthansa City Center estimeaza pentru acest an vanzari totale de aproximativ 36 milioane de euro, reprezentand o crestere de 20% a afacerii fata de anul trecut. Pentru 2008, agentia de turism si-a planificat deschiderea a inca doua locatii in tara, lansarea unor noi pachete turistice. In prezent, 90% din activitatea companiei se concentreaza pe turismul de business.

AeroTravel Lufthansa City Center detine in prezent sapte agentii, in Bucuresti (doua birouri), Brasov, Cluj, Oradea, Sibiu si Timisoara, 5 francize Lufthansa City Center si o franciza Business Plus Lufthansa City Center. Compania este afiliata agentiei Lufthansa City Center International, cu sediul in Frankfurt.