1 / 7

Pasul urmator - Asocierea agentiilor locale cu tour operatori din afara

“In urmatorii trei ani vom vedea mutari spectaculoase din piata de turism din Romania. Piata va suferi o transformare in sensul ca tour operatorii din Europa si din afara Europei vor dori sa intre in Romania. Nu au facut-o pana acum pentru ca nu a ajuns piata la nivelul care sa ii intereseze. Acum, piata este interesanta. Va fi foarte greu pentru o agentie din Romania sa reziste in fata acestor competitori, pentru ca ei vin cu forta si logistica net superioara”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Albu (foto), director general Visit Romania.

Albu sustine ca pasul urmator va fi asocierea agentiilor locale cu tour operatori din afara pentru a-si mari piata de desfacere, existand deja agentii care au facut acest pas sau au preferat asocierea cu investitorii interesati de zona de turism romanesc.

Piata turistica din Romania este destul de competitiva, in opinia lui Albu, cu un numar foarte mic de agentii tour operator care ofera programe proprii si o multime de agentii mici axate pe revanzare, cel mai adesea turism de masa pentru romanii care prefera sa isi petreaca vacantele in strainatate, chiar si pe bani putini.

“Exista doar 10 agentii care ofera servicii incoming destinate turistilor straini. Trebuie sa ai o imagine foarte buna si sa poti convinge un tour operator sa iti trimita turistii”, completeaza si Cristina Teodoru, director comercial in cadrul Visit Romania.

Destinatiile de incoming vizate de agentie sunt Japonia, care asigura 30% din strainii fascinati de Romania, Franta, Rusia, Canada, SUA, Italia, Polonia, Bulgaria. “Oferim si programe combinate Romania-Bulgaria, Romania-Polonia, Romania-Ucraina, Romania-Ungaria, cu parteneri din tarile vecine. Este mare lucru pentru un turist care vine in Romania sa gaseasca pe cineva care vorbeste aceeasi limba - turistii se simt mai comod si capata mai multa incredere”, spune Teodoru.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri