Pasul urmator -  Asocierea agentiilor locale cu tour operatori din afara
De la incoming si sport la corporate travel si outgoing
Scadere de 25% a vanzarilor in acest an
Competitivitate pe outgoing si destinatii... altfel
Turismul romanesc, influentat de trend
Vanzare doar cu conditia pastrarii managementului
5 / 6

Turismul romanesc, influentat de trend

Noutatea agentiei va fi promovarea intensa a Rusiei ca destinatie turistica, in prezent Rusia fiind una din tintele turismului de afaceri. “Incercam sa readucem in atentia romanilor ce inseamna Rusia. Ca si planuri, vom incerca sa deschidem o croaziera pe Marea Neagra, cu plecare din Odesa si vom lansa pentru toamna acestui an un program pe tarile baltice.

Inainte de 1990, Rusia era o destinatie preferentiala pentru turistii din Romania, datorita faptului ca se primea mai greu viza pentru tarile din vest si era deci o destinatie accesibila. Rusia s-a schimbat foarte mult in ultimii ani, a evoluat, Saint Petersburg si Moscova sunt destinatii interesante. Consideram ca ceea ce se poate vedea este la nivelul Europei Occidentale”, a motivat Albu alegerea.

La fel ca si moda, Albu este convins ca turismul depinde foarte mult de trend, avand incredere in abilitatea romanilor de a-si diversifica optiunile de petrecere a timpului liber, momentan orientate spre destinatiile calde imediate, ca Bulgaria, Turcia si Grecia.

“Intr-un an merge bine o destinatie, anul viitor poate sa nu mearga. De cativa ani merg bine Turcia, Grecia, Spania, Italia, dar oamenii vor vrea si altceva, vor aparea noi destinatii la moda. Din pacate, Romania ca destinatie turistica nu e de ajuns promovata de statul roman. Vin din urma puternic Croatia, Slovenia”, spune albu, dezamagit de pozitia slaba a turismului intern in piata.

Exista si factori negativi care influenteaza alegerile in turism ale romanilor – conflicte interne, probleme sociale si politice -, dar si factori pozitivi care ar putea propulsa Romania ca o destinatie nu doar de business, cum sunt festivalurile locale, interesul comunitatilor pentru a promova unicitatea locurilor etc, dezvoltarea infrastructurii. “Sunt turisti care doresc sa vina in Romania. Lipsa infrastructurii si dezinteresul comunitatilor locale fac ca multe agentii sa se orienteze astazi spre destinatii pentru romani in strainatate”, enunta Albu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri