1 / 4

TNT, boicotat de tour-operatori importanti

In urma deciziei Ministerului Turismului de a avea ca obiectiv principal promovarea destinatiilor turistice autohtone, tour-operatori importanti de pe piata locala, precum Eximtur sau J’info Tours, au decis sa nu participe la editia din acest an a targului. “J’info Tours nu va participa la asa-zisul targ, care este mai degraba o expozitie. In ultimii ani am propus realizarea targului de turism sub forma unui workshop, care ar fi mai practic”, a declarat, pentru Wall-Street, Carmen Pavel, proprietar al agentiei de turism J’Info Tours.

Ministerul Turismului, impreuna cu reprezentantii autoritatilor publice locale si ai asociatiilor de promovare in turism, au stabilit ca obiectivul principal al targului va fi promovarea destinatiilor turistice autohtone si a inchiriat in pavilionul principal un spatiu de aproximativ 5.000-6.000 mp, fortand agentiile de turism sa inchirieze spatii doar la etaj, unde vizibilitatea este scazuta.

“Nu este normal ca tour-operatorii sa fie “cocotati” la ultimul etaj, unde vizibilitatea este mult mai redusa”, a declarat si Daniela Dumitrica, marketing manager al Paralela 45, agentie prezenta la TNT 2009, dar cu un spatiu de doar 40 de m.p fata de cei 100 m.p de anul trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri