1 / 9

Cum arata noua imagine turistica a Romaniei

Noul brand invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare, potrivit Mediafax.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta, au declarat surse din domeniul turistic, care au precizat ca fundalul este alb, fara alte elemente distinctive.

Intreaga imagine are un aspect fluid, cu exceptia sloganului din partea de jos.

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin realizarea si afirmarea brandului turistic national, prin cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate ca destinatie de turism si indirect de afaceri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri