2 / 9

Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu

Paul Marasoiu, CEO al Peacock Hotels / Global Hotel Management - companie de consultanta in proiecte de investitii hoteliere si director regional pentru Romania, Moldova si Bulgaria al lantului international Golden Tulip, a fost unul dintre oamenii care au contribuit activ la noul brand turistic care se lanseaza astazi. “Cred ca rezultatul final este unul foarte bun, pentru ca cel mai bun produs turistic pe care il are Romania in prezent este natura. Sloganul "Explore the Carpathian garden" este o paralela cu Gradina Edenului. Noul brand nu se adreseaza turismului de masa, ci celui individual”, a declarat, pentru Wall-Street, Paul Marasoiu (foto).

El crede ca noul brand de tara al Romaniei este sustinut si de un produs competitiv. “Produsul, adica natura exista, si nu este meritul nostru. Romania trebuie sa fie foarte atenta cum vinde acest produs de acum inainte, nu cum s-a vandut pana in prezent, ca in bazar”, a mai adaugat consultantul.

Brandul de tara este, in opinia acestuia, doar un prim pas catre obiectivul final si anume, atragerea unui numar mare de turisti straini pe plaiurile mioritice. “Lansarea brandului trebuie urmata de o promovare foarte buna. Cred ca principala problema a turismului romanesc post decembrist este politizarea. Avem nevoie de consecventa in urmarea unei strategii, indiferent daca portocaliul se schimba in rosu sau alta culoare”, a mai adaugat Marasoiu.

Primele rezultate vor aparea, in opinia sefului Golden Tulip, incepand de anul viitor. “Cred ca intr-un an vom avea primele cresteri pe incoming, iar in trei ani, diferenta fata de momentul actual va fi mai mult decat vizibila. Tarile pe care ar trebui sa le targetam sunt cele din Europa de Vest, in primul rand, dar nu trebuie neglijate nici Polonia sau Ungaria”, mai spune Marasoiu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri