1 / 5

Evolutia in 2010 si obiective pentru 2011

Lufthansa, Austrian Airlines si Swiss au transportat in 2010 peste un milion de pasageri intre Romania, Austria, Germania, Italia si Elvetia. Gradul mediu de incarcare al aeronavelor grupului Lufthansa s-a ridicat la peste 80%.

„Anul trecut, am depasit pragul de un milion de pasageri in Romania. (...) Anul acesta, ne vom creste capacitatea pe rutele din Romania cu peste 3 procente”, a declarat Stefan Versemann, director general de vanzari pentru Romania si Moldova.

Versemann, in varsta de 50 de ani, lucreaza pentru Lufthansa din 1984. De pe functia de director general de vanzari pentru Romania si Moldova, acesta se subordoneaza directorului general pentru Europa Centrala Lufthansa Group, Tamour Goudarzi-Pour.

In 2010, Lufthansa German Airlines a atins cel mai bun rezultat de la intrarea pe piata romaneasca, cu peste 40 de ani in urma, primind la bordul aeronavelor sale peste 615.000 de pasageri pe rutele dintre Romania si Germania.

Lufthansa, Austrian Airlines si SWISS vor oferi pentru pasagerii romani 147 de zboruri pe saptamana din Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara si Sibiu, catre Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Vienna si Zurich, incepand cu orarul de vara 2011. Compania aeriana a crescut numarul de locuri cu 69% pentru Timisoara prin introducerea unui nou zbor.

Incepand cu 27 martie, compania va spori frecventele pe ruta Cluj-Napoca – Munchen, adaugand inca un zbor zilnic. Vom creste numarul de zboruri de la 7 la 14. Noile curse completeaza serviciile existente si au fost concepute astfel incat sa permita orare de zbor cat mai adaptate calatoriilor pentru afaceri sau in scop turistic".

In cadrul curselor pe distante lungi, pasagerii care vor calatori spre Beijing, Tokyo, Johannesburg, New York JFK sau San Francisco vor avea posibilitatea sa rezerve un bilet pe una dintre cele cinci aeronave Lufthansa Airbus A380. In configuratia specifica Lufthansa, acesta va gazdui peste 526 pasageri in cele trei clase (First, Business si Economic).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri