1 / 11

Este o greseala sa pui mare accent pe pret

David Neacsu, fondatorul magazinului Himalaya si unul dintre cei mai cunoscut alpinist roman, afirma ca o greseala importanta pe care o poti face in mediul de business este sa refuzi clientul.


"Cea mai mare greseala este sa este sa spui nu, atat in vanzarile online, cat si in offline. Ce fac eu cand am o cerere imposibila din partea unui client? Incerc sa conving ca este si alt produs disponbil sau ii comand ceva similar, dar nu ii spun niciodata ca nu se poate", a declarat Neacsu.


Cristi Movila (foto), director of eCommerce in cadrul companiei Otter, sustine ca o greseala semnificativa o reprezinta accentul foarte mare pus pe pret si pe reducerea preturilor.


"Este o greseala sa pui foarte mare accent pe reduceri si pe pret, si sa nu te uiti la servicii si la clienti. Este o greseala sa nu asculti consumatorul la nivel micro, respectiv orice consumator, oricat de mica opinie ar avea trebuie sa o asculti", a spus Cristi Movila.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri