1 / 10

Faceti din oameni ambasadori ai unor idei, nu de branduri

“Cand vorbim despre integrare, este important sa duci conversatia din online in toate mediile. Multa lume cand vorbestedespre online se gandeste la clasicele bannere. Ideea este sa faci conversatie, daca te duci online si nu reusesti sa-i faci pe oameni sa converseze este foarte complicat sa te intelegi cu ei. Atunci cand vrei sa faci o astfel de campanie, in care ii implici pe oameni, este foarte important sa ai un catalizator puternic in spate, sa ii faci pe oameni sa se implice usor. Pentru ca atunci cand intra in povestea aceasta, oamenii nu trebuie sa depun un efort enorm. Ei vor eventual sa profite si ei din acest lucru, daca tu, ca brand, folosesti poze cu ei...si ei isi doresc sa randul lor sa profite, sa obtina niste share-uri si like-uri. Lumea nu vrea sa fie ambasador al brandului, oamenii vor sa fie ambasador ai unei idei. Sunt branduri care creaza un hashtag pe un anumit subiect si apoi asteapta ca oamenii sa creeze continut pentru ei. Iar oamenii nu fac asta, ba, dimpotriva. Sunt foarte multe hastaguri care au fost deturnate, adica oamenii le-au folosit pentru a scrie lucruri total diferite", a declarat Catalin Dobre, executive creative director in cadrul agentiei de publicitate McCann Bucuresti.


El a facut aceste declaratii referindu-se la campaniile realizate anul acesta pentru KFC, lantul de restaurante inregistrand in prima parte a anului o crestere a vanzarilor de 16%, dublu fata de cifra estimata la inceputul promovarii. In urma cu cateva luni KFC a lansat impreuna cu McCann Bucuresti campania "Little money, big fun" prin care consumatorii puneau fotografii pe Instagram despre felul in care se distreaza cu putini bani.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri