1 / 8

Descrieri slabe iti pot lovi in business

Specialistii din comertul online local dar si la nivel mondial sunt de acord asupra unui lucru – a descrie produse este unul dintre cele mai provocatoare lucruri. Unii antreprenori si/sau manageri nu se simt confortabil sa faca asta – ce ai putea spune despre o pereche de pantofi, o undita, un ciocan de sudat sau un surub?


O descriere neinspirata, slaba sau chiar cu greseli nu doar ca nu iti ajuta business-ul ci, mai rau, ti-l poate afecta negativ. Cum se poate ajunge aici?


In primul rand, o descriere seaca, „fara suflet”, ar putea sa nu inspire cumparatorul sa achizitioneze, mai ales daca descrierea nu ofera suficiente informatii care l-ar putea interesa.


In al doile rand, daca doar copiezi descrierea produsului primita de la distribuitori, pagina sau chiar site-ul tau ar putea sa nu performeze atat de bine in motoarele de cautare. Google NU penalizeaza site-urile pentru continut duplicat, decat daca considera ca aceasta duplicare ar putea fi inselatoare. Cu toate acestea, atunci cand Google gaseste continut duplicat pe mai multe site-uri, motorul de cautare ar putea sa aleaga doar unul sau mai putine site-uri pe care sa le scoata in evidenta in rezultate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri