URBB: ‘Economie’ de 3 mil. euro ca urmare a eficientizarii costurilor
Strategia JTI: investitii si cresterea exporturilor
Reduceri de costuri si in industria cosmeticelor
Tymbark Maspex: Eficientizarea costurilor trebuie sa existe normal, natural, permanent
4 / 5

Tymbark Maspex: Eficientizarea costurilor trebuie sa existe normal, natural, permanent

Pe fondul situatiei economice actuale, Tymbark Maspex Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala a bauturilor necarbonatate, s-a concentrat in mod special pe promotiile in store, adresate atat consumatorului final, cat si distribuitorilor si detailistilor, reducand bugetele de marketing si majorandu-le pe cele de trade marketing.

“Nu putem spune ca au fost adoptate strategii speciale de eficientizare a costurilor din momentul in care situatia general economica s-a inrautatit. Masurile de siguranta ce privesc o cat mai buna monitorizare a costurilor sunt implementate in companie inca de la bun inceput. Suntem convinsi ca eficientizarea costurilor nu trebuie sa vizeze doar o anumita perioada ( pe termen scurt ), ci aceasta trebuie sa existe in mod normal si natural, permanent”, declara Krzysztof Grabowski (foto), presedinte Tymbark Maspex Romania.

In luna iulie, compania a inaugurat la Valenii de Munte cea de-a doua unitate de productie la nivel local. Proiectul, cel mai mare din cadrul grupului Maspex, a beneficiat de o investitie de aproximativ 30 mil. euro si a creat locuri de munca pentru peste 400 de angajati.

In anul 2008, compania a raportat o cifra de afaceri de 215 mil. lei (58,4 mil. euro), in crestere cu 13% fata de rezultatele afisate in 2007. Pentru primul semestru al acestui an, Tymbark Maspex Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 121 mil. lei, in crestere cu 13,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri