Privire retrospectiva: Cum a construit Muller un brand de la zero intr-o Romanie in criza

Producatorul german de iaurturi Muller a venit in Romania in anul 2007, moment in care a demarat investitiile in cercetare, dupa care, in luna august 2008 a inceput distributia produselor pe plan local. Tzafrir Granat, vicepresedintele de marketing al Muller Diary Romania, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre provocarile lansarii si construirii unui brand de la zero intr-o perioada marcata de criza financiara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Un an de criză »



Setari Cookie-uri