De la zero
Evolutie satisfacatoare in 2009
“Investitiile sunt leacul pentru criza”
2 / 4

Evolutie satisfacatoare in 2009

Cel mai bun sfat primit de Tzafrir Granat in contextul economic actual a fost sa nu se abata de la planul stabilit, brandul fiind singurul lucru care conteaza. In consecinta, Muller Diary Romania nu si-a modificat obiectivele ca urmare a crizei financiare, luand in acelasi timp in considerare evolutia pietei pe fondul recesiunii si schimbarea comportamentului consumatorilor.

“Consumatorii sunt mult mai atenti la ce produse aleg, petrec mai mult timp in fata raftului gandindu-se ce produse sa aleaga. Ne-am modificat activitatile, insa planul nu a fost schimbat. Am intensificat activitatile la raft, promotii care aduc valoare adaugata, produse inovatoare, combinatii noi. Am adus produse noi care sa determine decizia de cumparare si sa fidelizeze”, explica Granat.

De asemenea, Muller Diary Romania a crescut numarul vizitelor pe care reprezentantii companiei le fac in magazine. “Avem un proiect special prin care managerii nostri adopta un client, prin care le dam de inteles acestora ca suntem aproape, le ascultam opiniile si analizam ce le place si ce nu”, declara Tzafrir Granat.

Pana in prezent compania nu a operat majorari de preturi pentru produsele sale si nu intentioneaza sa faca acest lucru pana la finalul anului.

Fara a oferi o valoare a vanzarilor inregistrate in perioada ianuarie-septembrie 2009, Granat afirma ca acestea sunt “in linie cu obiectivele stabilite”, compania raportand in luna august vanzari duble fata de inceputul anului. “Este cunoscut ca perioada iernii nu e una tocmai potrivita pentru piata produselor lactate. Potrivit estimarilor noastre, in luna decembrie vanzarile scad cu aproximativ 20%”, spune vicepresedintele de marketing al Muller Diary Romania.

Compania are in prezent 80 de angajati, numar suficent pentru moment, crede Granat. “Numarul angajatilor va creste pe masura ce vom lansa produse noi, vom extinde distributia, forta de vanzari, depinde de evolutia brandului si a vanzarilor”.

In ceea ce priveste planurile companiei pentru constructia unei fabrici in Romania, Granat spune ca acestea se mentin, insa momentan compania se concentreaza pe constructia brandului si a portofoliului de produse.

Muller Dairy Romania are sediul in Bragadiru, judetul Ilfov, si detine patru depozite in judetele Ilfov, Timisoara, Cluj-Napoca si Iasi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri