2 / 4

Lansare in vreme de criza

Lansarea unei afaceri de acest gen in vreme de criza este vazuta ca o oportunitate de catre proprietari, “deoarece preturile au scazut si furnizorii au multe oferte tentante de achizitii. Acelasi lucru este valabil si pentru inchirierea spatiilor”.

In acelasi timp, Catrinel Stan subliniaza faptul ca trebuie totusi tinut cont ca o mare parte din saloanele de infrumusetare s-au inchis si concurenta ce inca se afla pe piata este una puternica si reala. Din acest motiv, considera ca deschiderea unei afaceri poate fi o idee riscanta, motiv pentru care trebui sa acorzi foarte multa atentie detaliilor.

Trebuie sa te diferentiezi prin acordarea unui beneficiu individualizat. Starea de fullFEEL pe care dorim sa o generam, ce consta in optimismul, multumirea si increderea de sine dobandite in atelierul nostru reprezinta un exemplu concret prin care dorim sa ne diferentiem pentru a atrage si pentru a ne fideliza clientii. De asemenea consider ca tocmai pentru ca este criza oamenii au nevoie de un moment de relaxare, in care sa uite de griji si probleme, iar atelierul nostru de infrumusetare le ofera aceasta posibilitate”, conchide Catrinel Stan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri