Potrivit studiilor recente, 87% dintre respondenti au declarat ca isi doresc o asigurare care sa le faca viata mai usoara. Cu toate acestea, multi romani recunosc faptul ca evita sa se gandeasca la evenimentele negative care ar putea avea loc sau sa se pregateasca pentru eventualitatea acestora si nu inteleg intotdeauna valoarea pe care o aduce asigurarea.

Campania prezinta un experiment social inedit, pentru a confirma un obicei adanc inradacinat - acela ca cei dragi fac orice pentru noi - pentru a genera o conversatie despre nevoia de protectie si modul in care asigurarea de viata poate contribui la un control sporit asupra evenimentelor neasteptate ale vietii. Experimentul poate fi vizualizat aici: www.metropolitanlife.ro/campanie/sunaunprieten.

"Am pornit de la o realitate culturala profunda, pentru a-i face pe oameni sa constientizeze nevoia de protectie si pentru a schimba perceptiile existente despre asigurarea de viata. Cercetarile noastre au aratat ca oamenii doresc o asigurare simpla, flexibila si transparenta, care sa-i protejeze pe ei si familiile lor, pe masura ce pasesc prin viata pe un drum plin de provocari si schimbari. Stim ca 83% din consumatori considera ca asigurarea de viata este un act de responsabilitate fata de familia lor (studiu 2017) si dorim sa ii ajutam sa devina mai constienti de optiunile existente.", a declarat Lelia Mancas, Director de Marketing si Comunicare Metropolitan Life Romania.

Solutia Metropolitan Life a fost conceputa pentru a le permite oamenilor sa preia controlul asupra situatiilor imprevizibile ale vietii, astfel incat sa se poata concentra pe ceea ce conteaza cel mai mult. Asigurarea Asa cum vrei tu este un produs simplu, flexibil si transparent, atribute care au fost confirmate in cercetarile recente, potrivit carora 84% dintre respondenti iau in considerare aceasta solutie pentru nevoile lor.

"Brief-ul a fost, cu siguranta, o provocare complexa, dar ofertanta din punct de vedere creativ. Cum poti aduce in discutiile cu cei din jur subiecte la care acestia refuza sa se gandeasca? Solutia a venit in momentul in care ne gandeam la insight-ul cultural foarte puternic: faptul ca romanii apeleaza la familie sau prieteni atunci cand au nevoie de ajutor. Am constatat ca lipsa de control pe care o simtim in aceste situatii ne creeaza adesea o senzatie de disconfort. Astfel, executia s-a conturat in mod firesc si suntem convinsi ca aceasta campanie ii va face pe oameni sa se gandeasca serios la nevoia lor pentru o asigurare de viata. Multumim clientului nostru Metropolitan Life, care a dorit o campanie curajoasa si care a avut incredere sa o si faca sa se intample impreuna cu noi.”, a povestit Simona Suman, Creative Director MRM/McCann Romania.

Media & canale

Campania se va desfasura predominant online cu executii dedicate mediului digital, prin intermediul canalelor principale folosite de publicul tinta: Google, Social Media, PR, Website, precum si prin intermediul consultantilor Metropolitan Life.

Consumatorii vor putea viziona si distribui experimentul social, vor descoperi testimonialele celor implicati in experiment, vor putea afla despre beneficiile asigurarii Asa cum vrei tu si cere o oferta pentru acest produs, prin platforma dedicata www.metropolitanlife.ro/campanie/sunaunprieten, disponibila in noul website al companiei.

Metropolitan Life a lansat recent noul website al companiei, cu scopul de a fi in contact cu clientii intr-un mod cat mai simplu si relevant. Noul website este optimizat pentru dispozitivele mobile si motoarele de cautare si sprijina realizarea unei tranzitii firesti la serviciile din portofoliul companiei. Website-ul Metropolitan Life poate fi vizitat aici - https://www.metropolitanlife.ro/.

Conceptul campaniei #SunaUnPrieten apartine MRM Worldwide Romania, care gestioneaza strategia, creatia, achizitia media si executiile pentru canalele de comunicare ale campaniei, iar amplificarea comunicarii prin PR (parteneri media si reprezentanti ai blogosferei) este realizata de catre McCann PR Romania.

Echipele responsabile pentru dezvoltarea si implementarea campaniei:

Metropolitan Life:

Alexandra Crivat (Integrated Marketing Manager)
Lelia Mancas (Head of Marketing & Communication)
Cristina Draghici (Senior PR & Communication)
Bianca Sirboiu (Senior Customer Experience)

MRM Worldwide Romania:

Ionela Buta (Deputy CEO)
Simona Suman (Creative Director)
Denisa Armasu (Senior Copywriter)
Razvan Banica (Art Director)
Stefan Georgescu (Strategic Planner)
Raluca Berceanu (Group Account Director)
Ana-Maria Dumitrescu (Senior Account Manager)
Catalina Popescu (Account Executive)

McCann PR:

Ruxandra Vasilescu (Business Director)
Silvia Parpala (Account Manager)
Oana Calin (Senior Account Executive)

Surse:

• Studiu calitativ si cantitativ realizat de Metropolitan Life, august 2017, esantion reprezentativ: 1300 participanti, reprezentare nationala.
• Studiu calitativ realizat de Metropolitan Life, iunie 2018, esantion reprezentativ cu varste cuprinse intre 30-50 de ani, cu studii medii si superioare, venituri de peste 2.400 lei.
• Studiu cantitativ realizat de Metropolitan Life, septembrie 2017, esantion reprezentativ: 800 respondenti, reprezentare nationala.

Despre asigurarea Asa cum vrei tu

Asigurarea Asa cum vrei tu este un produs simplu, transparent si flexibil ce ofera clientilor acces la o gama variata de beneficii de protectie, concepute pentru a raspunde nevoilor acestora aflate in permanenta schimbare. Asigurarea ofera un nivel ridicat de control asupra partii imprevizibile a vietii si asupra resurselor pentru a-si proteja viitorul din punct de vedere financiar. Aceasta extindere a portofoliului companiei are loc intr-un context in care, potrivit cercetarilor realizate de Metropolitan Life, motivatiile de achizitie a unei asigurari de viata sunt legate de protectia individuala si familiala, protectia impotriva cheltuielilor neprevazute, economisirea pentru perioada pensiei, dar si obtinerea unui sentiment de liniste oferit de un plan de protectie pe termen lung.

Despre Metropolitan Life

Metropolitan Life este parte a MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurari de viata din lume, si filiala a companiei irlandeze Metlife Europe d.a.c.. Infiintata in 1868, MetLife ofera, la nivel global, asigurari de viata, planuri de pensii, beneficii pentru angajati si servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienti, MetLife are operatiuni deschise in aproape 50 de tari si detine pozitii de conducere in piete din Japonia, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu. In Romania, Metropolitan Life are peste 19 ani de activitate pe piata de asigurari de viata. Doua milioane de clienti beneficiaza de asigurari de viata si pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.