La sfarsitul anului 2009, agentia de turism Happy Tour s-a mutat in cladirea de birouri Metropolis Center, amplasata in zona Dorobanti din centrul Bucurestiului. Sediul companiei, considerat de angajati “o academie, dar si o fabrica de turism”, iese in evidenta prin zecile de avioane in miniatura, inscriptionate cu siglele companiilor aeriene.
Happy Tour s-a mutat in cladirea Metropolis Center in decembrie 2009. Echipa Paravion.ro s-a alaturat in vara anului 2010, iar in tomana lui 2010 au sosit si colegii de la Travel House, care pana la data achizitiei de catre Happy Tour au avut sediul in cladirea de birouri America House.

In prezent, Happy Tour Group ocupa o suprafata de 1.160 metri patrati la etajul patru al cladirii din zona Dorobanti, in care lucreaza 95 de angajati ai celor trei agentii.

Unul dintre motivele pentru care Happy Tour, proprietatea fondului de investitii GED Capital, a ales cladirea Metropolis Center a fost respectul fata de salvarea si repunerea valorilor romanesti in circuitul turistic, povesteste Javier Garcia del Valle (foto), vicepresedinte executiv al Happy Tour Group.

Povestea cladirii dateaza din anul 1919, cand pe terenul aflat pe bulevardul Iancu de Hunedoara era construita prima tipografie din Bucuresti, Cartea Romaneasca. Din vechea tipografie a mai ramas doar fatada de caramida rosie, care a fost conservata cu toate elementele decorative, transformarea sa costandu-i pe cei de la Soravia, proprietarii proiectului, aproximativ 38 milioane de euro.

Biroul lui Javier Garcia del Valle are o suprafata de aproximativ 32 metri patratie, o buna parte din acest spatiu fiind ocupat de o colectie de machete de avioane branduite cu siglele companiilor aeriene. Alte zeci de avioane in miniatura se regasesc in intregul biroul al companiei, inclusiv in zona destinata receptiei clientilor.

Birou sefului, mereu cu usa deschisa

In ceea ce priveste modul sau de lucru, Javier Garcia del Valle spune ca lucreaza aproape intotdeauna cu usa deschisa. “Turismul este o munca de echipa care presupune un dialog permanent intre nivelurile implicate in rezolvarea problemelor operative. In plus, orice director care vrea sa stie ce se intampla in firma are usa biroului deschisa. Pentru mine, este o regula”, precizeaza el.

Printre avantajele cladirii Metropolis Center, Javier Garcia del Valle mentioneaza amplasamentul central, faptul ca este o cladire istorica si impunatoare, dotata cu multiple facilitati, in timp ce printre dezavantaje se numara zona foarte aglomerata, traficul intens si numarul redus de locuri de parcare. Pe langa cei 1.160 de metri patrati de birouri, Happy Tour a rezervat si 14 locuri in parcarea subterana.

Biroul Happy Tour Group se desfasoara atat in aripa de est a cladirii de birouri, cat si in aripa de vest, legatura intre cele doua zone facandu-se printr-un hol decorat cu maci, rosul fiind culoarea simbol a agentiei de turism.

“Este o «academie», dar si o «fabrica de turism». Pentru noi toti este foarte important ca atunci cand venim la birou sa ne simtim confortabil si motivati. Atunci muncim mai bine si rezultatele se vad”, a adaugat Javier Garcia del Valle.

Spatiul ocupat de Happy Tour include si doua sali de conferinte, procentul de spatii deschise versus spatii inchise fiind de 80-20%.

Alaturi de Happy Tour, printre chiriasii cladiri Metropolis Center se numara si DLA Piper, Citroen Romania, Parexel International, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), Advent International si Soravia Romania.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri